یادمان شهدای گمنام اندیمشک بازگشایی می شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در یادمان شهدای اندیمشک زنگ آغاز به کار نمایشگاه بزرگ زهرائیان را به صدا درمی آورد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار اعزامی دفاع پرس به مناطق عملیاتی راهیان نور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه جمعی از مسئولین لشکری و کشوری نمایشگاه بزرگ زهرائیان یادمان شهدای گمنام اندیمشک را افتتاح میکند.

این نمایشگاه علی رغم ارائه ی خدمات پزشکی درمانی رایگان، ایستگاه های صلواتی، کارگاه آموزشی نقاشی، آشنایی با تجهیزات و تسلیحات و بخشی از ادوات ارتش، ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت به نسل جوان و یادآوری برای مردان دیروز جنگ حق علیه باطل، نمایشگاه کتاب و نرم افزار را به منصه ی ظهور میرساند.

نمایشگاه در نظر دارد  آموزش درست مفاهیم نماز، پوشش اسلامی و سبک زندگی اسلامی را بنا بر زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) به کاروانان و زائران سرزمین های نور عرضه کند.

گفتنی است این نمایشگاه از 28 اسفند ماه پس از افتتاحیه کار خود را آغاز خواهد کرد و تا پایان تعطیلات عید نوروز پذیرای زائران مناطق عملیاتی جنوب خواهد بود.

انتهای پیام/م.ن


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا